Det eviga jävla rubrikproblemet alltså...

Nejmen tjena alla goa rumpor där ute!

Nu är det så att om man glömmer att logga ut från sin blogg hemma hos mig så ser jag detta som ett tecken från Gud att det är mitt uppdrag att straffa dem. Så därför kommer Ida få lida (haha) lite när hon sedan ser ett oönskat inlägg i arkivet imorgon! Det är sådana här tillfällen som är ypperliga att skriva i princip vad som helst om de som driver bloggen. Det är också dessa tillfällen där inspirationen är nere på minus 40 grader. 

Nu till exempel skulle jag kunna dra till ordentligt med en bild som Emilia och Ida vill ta självmord av bara åsynen (underskatta mig inte, jag har bilder från klassresan till Kolmården -06), men eftersom jag är en sådan fruktansvärt bra kompis så gör inte jag det. Jag vet, nu blev ni allt besvikna!

Istället tänkte jag köra en "Dagens Människa från Huddingegymnasiet"!

Denna lustiga filur går *****-klassen och är... nu måste jag hitta rätt ord... "rätt så egen". Killen i fråga byter tröja ungefär varannan vecka (och då avrundar jag NERÅT!), har ett ostyrigt råttbo med diametern 50 cm till hår och riktigt sexiga Ecco-sandaler med tubsockor i. Ni förstår säkert att han är typ 400 ljusår ifrån Djursholmtyperna. När jag och mitt "crew" gick förbi hans klass gympalektion härom veckan så hade de uppvärmning. Hans klass sprang gräsplanen och 30 meter bakom kommer han, i Ecco-sandalerna, för liten t-shirt och shortsen uppe vid naveln och mumlar "-springspringspringspring..." med typ Smurfröst för sig själv medan han sprang på ungefär samma sätt som en 4-åring som druckit två liter cola. Det var en komisk syn kan jag lova!

Men herregud, vad är det jag säger?! Det är ju insidan som räknas! ;)

Puss & kram från Mandie, den überintelligenta tjejen som är jäkligt bra på att se korkad ut!



Aaaaaaaaaand... out!

Kommentarer
Postat av: Johannapanna

hahah du är inte lite rolig du hurru ;)

2009-10-01 @ 00:23:44
URL: http://typjohannas.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback