no time


Not a happy day

Det var en väldigt jobbig kväll/natt igår.. Allt kan bli så fel ibland fast det inte är meningen. Alla säger helt olika saker och så står man där emellan och vilket håll man än väljer att gå åt är det någon som blir sur. Jag vill tro det bästa om alla och intalar mig att ingen skulle ljuga för mig. Så väljer därför att stå kvar här i mitten.. Träffade Josefine och Emma för att få prata ut om allt och det hjälpte egentligen ingenting utan blev bara mer förvirrad men det känns bra att veta att ni finns där! Och Angelica, min lilla sötnos! Tack för att du tårkar bort mina tårar! Älskar er alla tre något obeskrivligt. Måste springa till bussen nu, många jobbiga samtal väntar idag men jag ska fixa det här!

 


Kommentarer
Postat av: angelica

jag finns alltid här för dig! jag älskar dig nåt obeskrivligt min vackra prinsessa <3<3<3

2009-09-02 @ 13:10:24

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback