Look Around







Jag satt och solade ute förut, i bikini. Det var skönt tills det blev kallt.

Då gick jag in.

Försöker skriva på en religionsuppsats som ska vara inlämnad på fredag men have no inspiration… Sucks. Har i alla fall gjort framsida, inledning och början på själva faktan.

Tog några übersnygga bilder i Photo Booth som ni ser, när allt blev för tråkigt. Som sagt. Übersnygga. Ni skulle bara se de andra, ooutch.

Imorgon är det tisdag. De dagarna brukar gå fort i skolan. Sen efter helvetet så ska jag äntligen få träffa min söta pojkvän. Har inte sett honom sen i fredags (idag räknas inte när jag fick pussa lite snabbt på honom och prata i typ 2 min i matsalen hähä…) buhuu saknar honom faktiskt…♥

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback