Stanna Hos Mig


lycklig tjej. ♥

Hej och god dag!

Romme var awesome!. Förutom att mina knän höll på att gå av totalt efter första åket och jag i princip satt och grät och inte trodde att jag skulle kunna åka mer på hela dagen. Men jag härdade ut och efter några åk till så försvann den outhärdliga smärtan. Antingen av att det gjorde så ont att det blev bedövat eller att knäna helt enkelt vande sig.

Men som sagt. Det var riktigt roligt med roliga people. Så värt att gå upp 05.00 med samling 06.15 eh he. Och sen så körde vi ju på hela dagen med bara korta stopp och sen en snabb lunch uppe i toppstugan bestående av pannkakor med sylt och grädde och pepsi. "- En cola tack. - Går det bra med pepsi? - Går det bra med monopolpengar?". Fy vad jag älskar den facebook-gruppen. Så jävla rätt.

Var lagom trött när jag kom hem! Hade mer än gärna gått och lagt mig direkt men Ida följde med och åt middag hos oss. När hon åkte hem vid tio-tiden kastade jag mig i sängen och somnade direkt.

Lägger upp de flesta bilderna snart!

Kommentarer
Postat av: Jakob

SV: jo den är riktigt snygg :)

BTW. väldigt snygg bloggdesign.

2010-02-10 @ 13:09:25
URL: http://jakobsandell.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback