Life Is Great


Haaaaaaaaappyface, känner mig riktigt på topp right now!

Idag var den sådan där dag man bara väntar på att den ska ta slut. Mitt mål med dagen har varit att överleva och det klarar jag fast det var tufft.


Jag solade ju igår och brände sönder hela ansiktet så har gått runt knallröd i hela ansiktet med vita ringar runt ögonen. Sen blev jag på väldigt dåligt humör för att jag fick inte stanna hemma idag ifrån skolan. Så stressade och allt blev fel, plattången hade precis kommit upp i 200grader och då råkar jag ta tag lite för långt ner så trycker fingrarna emot plattan och bränner hela fingertopparna. Detta resulterar såklart i stora blåsor och gör ont hela dagen. Sen missar jag bussen som jag skulle ha tagit så får ta nästa. När jag springer ut till bussen ringer pappa och säger att jag glömde engelskaläxan hemma som jag hade suttit uppe halva natten och skrivit på. Så då är det bara att springa tillbaka och när jag är nere på gatan kommer bussen nerför backen sådå är det bara att springa satan. Busschafören är snäll och väntar på mig men när jag springer upp för backen släpper spännet på väskan så att den ramlar ner på marken. Kastar mig bakåt och fångar upp den och är tillslut ombord på bussen. Jag försöker böja tillbaka spännet men böjde lite för mycket/hårt så det går ju såklart av...fick bära runt på väskan resten av dagen i famnen som en idiot. Min bästis var sjuk idag och sen rev jag mig på papper på jobbet också..

..men annars var det ju en kul dag!


Kommentarer
Postat av: Fanny

... och sen läste du Fannys otroligt humoristiska blogginlägg, och dagen blev genast miiicketmiiicket bättre!



Puss <333333333333

2010-01-26 @ 21:06:52
URL: http://fundf.blogg.se/
Postat av: johannapanna

och du fick beklaga dig för mig i telefooonen på vägen ;) <33

2010-01-26 @ 22:45:47
URL: http://typjohannas.blogg.se/

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback