HEAT


eh he härlig bild……………… (ja ironi för er som inte fattar)


Det kan omöjligt bara vara jag som älskar och fullkomligt avgudar den tropiska värmen som slagit ner i Sverige? Är det bara jag som alltid vill att det ska vara såhär? Liksom 25 grader ute när klockan är efter tolv på natten - det är ju underbart. Tänk om det skulle kunna bli lika varmt som det är på bilden ovan i lilla Sverige… Äh man kan ju få drömma i alla fall.

Imorgon ska jag bara ta det lugnt vid poolen. Kanske ber någon komma hit. Jo lär ju bli så när jag blir för sällskapssjuk efter någon timme. Blir alltid så eh he. Men nu ska jag sova, är jättetrött! Puss natti.

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback