Best Days


bild i repris, såna är jag duktig med.


Heii. Jag vill börja med att säga att min beeestis har världens bästa humor. Verkligen. Sen vill jag även säga att jag stannade hemma idag p.g.a. att jag mådde allmänt pissdåligt och ville gömma mig under täcket restrerande tid av dygnet. Jag var uppe till 13.10, åt frukost och skrev lite på min hemskrivning om EU. Sen ut på en två och en halvtimmes prommis med Mands som innebar sol, prat, chips och cola. Gos! Sen har jag skrivit liiite mer på hemskrivningen och snart ska jag iväg till gymmet med Ida för det finns lots of things som vi måste prata om! Nu ska jag äta oxpytt, pusspusspusspusspuss.

Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback