Eenie Meenie




Idag var det ju mors-dag och mamma fick en tavla med lite gamla foton i ett kollage och sen ska jag och min lillebror bjuda henne på lunch någon dag!

Sen var det till att springa ner till Sandra och Emil och gosa med dem! Skickade ju iväg en mobilblogg när vi kollade på film. Vi hade jätteroligt när vi lekte kurragömma, restaurang, lekte med dockor, fikade och ja kollade på film. Det regnade så vi fick hålla oss inne hela dagen. Vi gick upp hit någon timme också så kollade vi på Lejonkungen 2 och jag städade i mitt rum lite medan också.

Sen har jag bara fortsatt att städa rummet och nu ä det frääääscht här inne med stort F lirre! Sen blev det fieen (ironi här nivet) mors-dag middag med pizza ute i solen!

Nu är mor och far utflugna ur huset för kvällen/natten och jag väntar på att min älskarinna ska komma och sällskapa med mig till morgongryningen! Jag och Mikaela är gifta nu så jag och Ida har fått ta vårat förhållande till en annan nivå så att säga……

Jag och Martina-tina är mamma-kompanjoner har vi kommit fram till, vi ska rådgöra och diskutera hur vi ska uppfostra våran son Scheppe. Han är lite busig den där pöjken så vi måste ha på hårdhandskarna för att lyckas uppfostra en fin grabb!

Nepp nu ska jag fortsätta att prata vidare med nya, fina bekantskaper. Toodles!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack min gullunge <3

Glädjen sprider sig varje gång jag tittar på mina gullungar, när ni var små och söta ;)

Puss och bamsekram till dig Emilia! Älskar dig också!

2010-05-31 @ 21:00:01

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback