Run Bitch, Run


Hola Amigos!

Idag gjorde vi sista nationella i spanska också. Båda språken klara nu alltså, naaaajs! Bara matte kvar nästa vecka men det ska nog gå bra det med.

Igår efter skolan åkte jag och Emilia min fru till Tullinge gymnasiet och hämtade lille Emma. Hon hade bild så hann hälsa på alla typ och sen så var det bara att sätta sig på bussen och åka hem. Vi rullade hem till mig och poppade pop corn, gjorde iordning saft och gosade lite. Sen efter en liiiiten stund gick Emilia hem till sig och jag och Emma roade oss på facebook...Hade fått Emilias lösenord och facerape:ade henne lite grann. Vi var så jäva grymma, SÅ ska en riktigt facerape se ut! Byta bild till fjortisbild, få en liten pöjk att tro att offret (emilia) är kär i honom osvosv.

Efter att vi våldtagit Emilia gjorde vi, eller jag, iordning sallad med lax och sen tog vi med oss Kessi och sprang spåret.

Vi är bäst!

Ska ge oss ut nu igen, beach10 here we come! eller nått...

 


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback