Best Of You


Här har vi vraket, Taaadaaa!

 

Matte nationella idag gick helt okej. Jag packade upp allt jag behövde på bänken, vindruvor, loka, flera sorters halstabetter, lipsyl, pennskrin osv. men kände att det var något viktigt som saknades... hade ingen miniräknare med mig så det blev liiiite jobbigt på den andra delen som var mer avancerad. Men gnuggade mina geniknölar och fick helt enkelt räkna ut allt i huvudet istället. Vi satt i samlingssalen och skrev så kändes lite ovant att skriva prov med så mycket folk i samma rum. Brukar alltid sitta med bara dom ifrån klassen i ett litet klassrum och skriva, men det gick bra ändå.

Direkt efter provet gick jag bort till tåget och då kom Martina och skrämde livet ur mig! Det börjar bli en vana nu att bli skrämd, André gav både mig och Emma hjärtattack igår när han tutade bl.a.

Skulle egentligen ha åkt hem på en gång men Emma hade håltimme i typ hundra år. Så mötte upp henne i Tumba och gick och hade en mysig fika. Drack en stor kopp te och åt en bulle, tyckte jag var värd det. Annars har jag inte ätit något onyttigt alls på tre veckor, inge choklad, chips, läsk, kakor, vitt bröd, ingenting! Duktig flicka den där Ida. Sen har jag precis börjat äta potatis, pasta och ris igen fast bara lite grann. Fått order ifrån mor och far..

Sitter ute i solen nu och stekar lite så där för mig själv. Känner att jag börjar må bättre och bättre, fast halsen spökar fortfarande. Men det lär nog hålla i sig ett bra tag till så är bara att fortsätta knarka alla möjliga tabletter.

Ikväll ska jag iaf på bio med två finisar, Emilia och Amanda. Vi ska se Last Song på sergel vid sex och efter det ska vi äta middag på något mysigt ställe. Jag har fått höra att det är en riktig snyft-film så skippar nog mascaran.

Ha en fortsatt gosig dag och glöm inte pussa på dem ni tycker om!

 


Kommentarer

Kommentera gärna en söt kommentar här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (bara Emilia och Ida ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback